REKRUTACJA PRACOWNIKÓW

Rekrutacja pracowników za pośrednictwem Job Innovation to oszczędność czasu.  Stosując selekcję telefoniczną i  wywiady zawodowe, określające umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie kandydatów do pracy, rekomendujemy pracodawcy od 3 do 5 wybranych osób, najbardziej odpowiednich na dane stanowisko i najlepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy. Dzięki temu realizowana przez nas rekrutacja pracowników pozwala na uzyskanie najwyższej skuteczności i efektywności.

Źródła kandydatów

Metody poszukiwania kandydatów ustalane są w zależności od projektu.

– własna baza CV ( ponad 2 000 zweryfikowanych kandydatów)
– ogłoszenia w internecie pod wizerunkiem Job Innovation
– polecenia (referrals)
– poszukiwania bezpośrednie
– portale społecznościowe
– fora specjalistyczne

Gwarancja

Każdy kandydat rekomendowany przez Job Innovation jest objęty okresem gwarancji ustalanym indywidualnie z Klientem. Jeżeli w tym okresie nastąpi rozwiązanie umowy o pracę, zobowiązujemy się do przedstawienia nowej kandydatury bez pobierania dodatkowych opłat. Dzieki tej opcji rekrutacja pracownikow przy pomocy Job Innovation jest bezpieczna i zawsze zgodna z Panstwa oczekiwaniami co mogą potwierdzić nasi Klienci zwłaszcza z województw wielkopolskiego, dolnośląskiego i podkarpackiego.

rekrutacja pracowników dolnośląskierekrutacja pracowników wielkopolska